Tarify Internet ADSL a VDSL

Kabelové připojení na míru.
  • ADSL STANDARD (agregace 1:50)
  • VDSL STANDARD (agregace 1:50)
  • ADSL TOP (agregace 1:20)
  • VDSL TOP (agregace 1:20)

ADSL STANDARD (agregace 1:50)

2048/256 kbit/s
380,-
měsíčně
6144/512 kbit/s
419,-
měsíčně
8192/512 kbit/s
429,-
měsíčně
16348/768 kbit/s
580,-
měsíčně

VDSL STANDARD (agregace 1:50)

20/2 Mbit/s
429,-
měsíčně
40/2 Mbit/s
580,-
měsíčně

ADSL TOP (agregace 1:20)

2048/256 kbit/s
709,-
měsíčně
6144/512 kbit/s
999,-
měsíčně
8192/512 kbit/s
1111,-
měsíčně
16348/768 kbit/s
1982,-
měsíčně

VDSL TOP (agregace 1:20)

20/2 Mbit/s
1111,-
měsíčně
40/2 Mbit/s
1982,-
měsíčně
▲ nahoru

Jednorázové platby

  • Zřizovací poplatek - všech výše uvedených služeb: 605,- Kč (vč. DPH).
  • Instalace modemu - koncového zařízení: 1210,- Kč (vč. DPH).
  • Cena modemu – koncového zařízení: 1513,- Kč (vč. DPH).
  • Veřejná adresa k internetovému připojení - měsíční platba: 100,- Kč (vč. DPH).

Chci Internet od One Mobile

  1. Vyberte si tarif, který Vám nejvíce vyhovuje. V případě, že pořizujete zcela nové ADSL připojení, je nutné ověřit, zda je na Vaší adrese dostupné telefonní vedení. Pokud si pořizujete ADSL k Vaší pevné hlasové lince, stačí ověřit, zda je k ní služba ADSL dostupná. S ověřením dostupnosti služeb Vám rádi pomůžeme na naší lince 840 777 840.
  2. Zavolejte na naši zákaznickou linku 840 777 840 a objednejte si ADSL.
  3. Do pěti pracovních dnů Vás kontaktuje technik a domluvíte si datum návštěvy. Technik na místě ověří technickou dostupnost služby. Tento technik není zaměstnancem One Mobile, jedná se o technika dodavatele v příslušném regionu.
  4. Technik bude na místě zjišťovat topologii sítě, hledat rozvaděč apod. Může se stát, že se během první návštěvy nepodaří z technických důvodů nainstalovat kabeláž nebo příslušnou zásuvku. V takovém případě dojde k domluvě další návštěvy, v rámci které dorazí kabelážní četa.

Změna poskytovatele

  1. Vyberte si tarif, který Vám nejvíce vyhovuje, nebo kontaktujte naší zákaznickou linku 840 777 840.
  2. V případě, že máte ADSL/VDSL od jiného poskytovatele, vyplňte formulář, kterým nás autorizujete k jednání o převodu ADSL/VDSL k One Mobile. Je důležité vyplnit servisní číslo služby ADSL(SPID), které Vám sdělí váš současný poskytovatel.
  3. Vyplněný formulář podepište a zašlete na One Mobile Česká republika a.s., Na Perštýně 342/1, Praha 1, nebo jej můžete i oscanovat a poslat e-mailem na internet@onemobile.cz.
  4. Po obdržení formuláře zahájíme přenos vašeho ADSL/VDSL k One Mobile. Nejpozději do 30 pracovních dnů budete mít Internet ADSL/VDSL od One Mobile. V průběhu přenosu může dojít k výpadku připojení k Internetu. Internet od One Mobile Vám začneme účtovat 5 pracovních dní od aktivace.
▲ nahoru

Kontaktujte nás

Nastala nejasnost? Potřebujete poradit? Přečtěte si Často kladené otázky nebo nám napište prostřednictvím kontaktního formuláře či pošlete email na info@onemobile.cz. Rádi Vám také pomůžeme na naší zákaznické lince 840 777 840 každý den v době od 8:00 do 16:30.