Přenos telefonního čísla

Přenos telefonního čísla do naší sítě je zpoplatněn podle Ceníku ostatních služeb One Mobile. Postupujte prosím podle následujících kroků dle stávajícího operátora.
  1. Získejte ČVOP (Číslo výpovědi opuštěného operátora) od svého stávajícího operátora.
    1. O2: Ze svého stávajícího čísla odešlete SMS zprávu ve tvaru CVOP PUK* na číslo 999 111. Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP.
    2. Bleskmobil: Pokud chcete odejít od BLESKmobilu, pak zašle ze své BLESKmobil karty bezplatnou SMS na číslo 999340 ve tvaru: CVOP XXXXXXXX (kde XXXXXXXX je PUK BLESKmobil karty).
    3. T-Mobile: Zavolejte na infolinku 603 603 603 (nebo 4603) a požádejte o vygenerování ČVOP. Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP.
    4. Vodafone: Zavolejte na infolinku 800 770 077 a požádejte o vygenerování ČVOP. Během následujících minut byste měli obdržet SMS zprávu se svým ČVOP.
  2. Stávající operátor vám pomocí SMS sdělí datum kdy dojde k přenosu čísla. V tento den si musíte vyměnit starou SIM za novou SIM od One Mobile. Telefonní číslo zůstane zachováno.
  3. Vyplňte objednávkový formulář a začněte využívat služby One Mobile, a.s.
*Přenos čísla trvá podle dostupných mezioperátorských kapacit 4 až 7 dní. Vaše původní číslo bude ale po celou dobu aktivní a budete jej moci standardně používat. Vaše číslo bude neaktivní maximálně několik minut v den přenosu mezi půlnocí a šestou hodinou.

*Pokud Vám stávající operátor odmítne vydat ČVOP, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku 840 777 840.

*Kód PUK naleznete po setření ochranné plochy na plastové kartičce, ze které jste vyloupli SIM kartu nebo na originálním papíru, který byl součástí původní SIM karty. Pokud PUK nedohledáte je možné si o něj zažádat u operátora na lince 800 330 076.